Az utazás, ami visszavisz önmagadhoz

Bali 2019. november 9-23. BETELT!!!

ÚJ IDŐPONT: 2020. január 19- február 2.

Még újabb időpont: 2020. április 18- május 2.

Bali nekem segített, hogy újra saját magamra találjak… arra, aki valójában vagyok.

A trópusi táj bujaságát issza a szemem, szinte vibrálnak a színek, vibrálnak az ízek és az illatok…. még most is itt érzem őket.  Attól a pillanattól kezdve, hogy először megérintette a sziget talaját a lábam tiszta szívemből szerelmes vagyok… ez az a szerelem, ami nem múlik, nem halványul. Bali szigete és én örökre egyek vagyunk. Szerelmes vagyok a sziget minden egyes pálmafájába, a kagylókba, amit az óceán a partra mos, az oceánba amely türkiz vizével ragyog, a hullámokba, amelyek hatalmas erővel csapódnak a sziklákhoz, és az emberekbe, akiket átsző mesebeli vallásuk csodás hagyománya, akik őrzik és vigyázzák hitüket és kultúrájukat, és imádnak nevetni. Annyi, de annyi minden kaptam ettől a helytől… nem is tudom szavakba önteni. Elveszett voltam, összetört, tanácstalan… megmutatta az utat vissza önmagamhoz, a fejemből vissza a szívembe… megmutatta, hogy megannyi dolog, amihez ragaszkodom teljesen felesleges… megmutatta milyen élni és szívből újra örülni a napsütésnek, a virágoknak.. az életnek.

Bali

Bali elvarázsol…

Már nagyon régóta tervezem, hogy elviszlek oda téged is, ha azt érzed, hogy a lelked és a szíved vágya egy mindent megváltoztató külső és belső utazás, akkor most hozzád szólok. Gyere velem, megmutatom neked azokat a csodálatos helyeket, amelyek engem újra és újra elvarázsolnak, beszippantanak minden egyes alkalommal. Tapasztald meg ezeket a helyeket egy kicsit másképp, mint egy átlagos utazás alkalmával… a lelked olyan részéből, amivel eddig még nem utaztál…

Két hét Bali… a trópusok simogató melege télen, amikor itthon a hideg, eső vagy hó, köd és dér.. Bali, napsütés és új kalandok!

Coconut in Bali

Kókuszlét szürcsölünk a türkiz oceán partján… (szívószál kukoricakeményítőből, nem műanyag :)

Nagyon várom ezt a közös kalandot, rengeteg izgalmas programmal készültem! Természetesen megnézzük a főbb látványosságokat, amit a Balinéz kultúra kínál, de eljutunk olyan eldugott helyekre is, ahol nem járnak túristák, amiket én fedeztem fel magamnak, és megmutatom neked…

tirta A víz tisztító ereje

Mivel is kezdjem?

Bali szépségeit nem hagyhatjuk ki. Nem venném a lelkemre, ha nem látnátok Uluwatu vagy Tanah Lot templomát, egy különleges élményt nyújtó balinéz táncelőadást, vagy azokat a mesés rizsteraszokat, amelyek zöldjével nem bír a szem betelni. Elviszlek benneteket a kedvenc partszakaszaimra, ahol az óceán türkiz vizében mártózunk meg. Az óceánparton homokba fúrva a lábunkat és kókuszlevet szürcsölve elmélyülünk a nap lemenő sugaraiban, és a hullámok ritmikus morajában, ebben a nap mint nap ismétlődő csodás isteni színjátékban. Találkozunk a Balinéz kultúra mesevilágával, a vallásuk különbözö rituáléival, amit ők a mindennapjaik természetes részeként élnek meg. Találkozunk a trópusi éghajlat különleges növényeivel, a harsány színekkel és izgalmas formákkal. Beleszippantunk a frangipani virág különlegesen nőies finom illatába, belekóstolunk a mesésen zamatos gyümölcsök ízébe.

rizsföld

A rizsföldek zöldje..

Az utazás a lelkednek is szól, sok olyan élménnyel fűszereztem, ami elősegíti a szigettel való mélyebb kapcsolódást, hogy támogassa a terheid letételét, saját lelked szépségének és a szíved örömének megélését. Az örömöt és az élet élvezetét ötvözzük a lelki elmélyüléssel, amelyek egymást segítik abban, hogy az utazás kivül belül megtörténjen.  Napjainkat jógával és meditációval fogjuk indítani. Sokat kirándulunk, heverünk a finom homokban, megmártózunk az oceán türkizében, és mindezt fűszerezzük szakrális élményekkel, szertartásokkal. Ezek mind mind apró lépésként hozzájárulnak, hogy az a virág aki te vagy, kinyissa a szirmait, és büszkén vállalva ontsa örömmel teli illatát.

Frangipani-rozsaszín

A csodaszép frangipani virág rózsaszínben…

Megszólított?

Olvass tovább.

Indulás Budapestről: 2020. január 19. vasárnap
Érkezés Budapestre: 2020. február 2. vasárnap

Tavaszi Túra indulás: 2020. április 18. szombat
Hazaérkezés: 2020. május 2. szombat

A kettő közötti időben pedig ti én és Bali… két hét alatt olyan varázslatos helyekre viszlek el, amiket már a fotókról ismerhetsz, és vágytál rá, hogy lássad őket, és olyan helyekre is, amiről biztosan nem láttál még képeket.. helyeket, csodákat, arcokat, amiket az ott tartozkodásom 3 éve alatt apránként fedeztem fel. Telis-tele van Bali élményekkel a fizikai és a lelki síkon egyaránt, és mi mind megtapasztaljuk!

Kedves balinéz fogadtatásban lesz részünk…

A legjobb, hogy mindenről gondoskodtam… a repülőjegyről, szállásról, no és persze rengeteg izgalmas programról. Neked csak be kell raknod a bikinidet vagy a fürdőnadrágodat a bőröndbe, tegyél el némi költőpénzt, és már mehetünk is!!!

Érkezésünk másnapján itt lehet nagyot csobbanni…

A szállásaink gyönyörű helyeken lesznek, nem, ez nem fapados üdülés, megérdemeljük a kényeztetést! Szállásadóink családi vállalkozások (nem nagy szállodaláncok), csodaszépek, és egyúttal meghitt, kedves légkör is jellemzi őket. A tengerparti szállásunk nemcsak belsőépítészeti varázslat, de az óceántól is csak pár perc gyalog, egy könnyű sétával már elénk is tárul az óceán kékje. A sziget belsejében, Ubudban nagyon különleges szállásunk lesz, pár percre a nyüzsgő várostól, de a dzsugel közepén a folyóparton. Itt a hagyományos balinéz kőépítészetet ötvözték a luxussal. Van ott egy hatalmas szent fa, különleges viszonyom van vele, őt mindenképp szeretném nektek bemutatni.

Bali szállás

Itt fogunk együtt beszélgetni esténként…

Mit fogunk Balin csinálni?

Élvezzük az életet! Rengeteg izgalmas dolgot szerveztem nektek, nem is tudom, hogy írjam le mindet…

Mi az, ami lesz:

• Bali varázslat sokat fogunk kirándulni a szigeten, bejárjuk a kihagyhatatlan nevezetességeket mint, Tanah Lot temploma, ami egy kis szigetre épült az óceánban, és csak apálykor megközelíthető, Uluwatu temploma ami majd száz méterről néz le az óceán kékjére, a Bratan tó temploma, amit körbevesz a tó sejtelme, a híres Tegallalang rizsteraszok labirintusa, Tirta Empul vízfakasztó csodája, a Kintamani és az Agung vulkán lenyűgőző nagysága, a szikláról aláeső víz szépsége, Tirtagangga, a szerelmetes és sejtelmes vizipalota, a tűztánc mágiája, a szakrális rituálék szentsége. Mindet nem sorolom fel, mert akkor elveszem tőled a felfedezés örömét.

Tanah Lot temploma (fotó: Pan Species)

• Bali flóra körülvesznek majd minket a trópusi növények, gyümölcsök, virágok, illatok. Megmutatom neked a kedvenc virágomat a frangipanit, beleszippantunk a champaka virág bódító illatába, gyönyörködünk a hibiszkusz óriási rikító piros kelyheiben. Ha szemfülesek vagyunk, az Ylang-Ylang virágának varázslatos illatával is megismerkedhetünk. Megkóstoljuk a mangostinit, a gyümölcsök királynőjét, a kígyógyümölcsöt, aminek a héja, mint a kígyóé, a rambutant, a mangót (pont novemberben van a szezonja), a jackfruitot, a papayát, imádom mindet, választani sem tudnék melyik a kedvencem. A bátrabbak belekóstolhatnak a hirhetdten intenzív illatú durián különleges ízébe (én persze ezt is imádom, nekem a vanilia fagyira hasonlít).
    Balin kávé, tea és kakaó is terem, lehetőség lesz a különleges luwak kávét is megkóstolni. Ha hozzám hasonlóan nem kávézol akkor, marad a cibetmacska simogatás, akinek ezt a kávéküllönlegességet köszönhetjük.

• Türkiz óceán, fehér homok, táncoló hullámok nekem nagyon fontos a víz, az óceán közelsége, elviszlek a kedvenc strandjaimra, sziklaszirtek között bujkálva jutunk le egy nyugodt kis öbölhöz, megmártózunk az Indiai Óceán kékjében, vagy ámulva figyeljük a hullámokat meglovagoló szörfösöket, vagy a homokba dugva a lábunkat a naplementét nézve fogyasztjuk el a fenséges grillezett halakat, rákokat, zöldségeket és egyéb finomságokat. Elviszlek oda, ahol fekete a homok, ahol egy búvárszemüveggel és békatalppal megtapasztalhatod a víz alatti világ csodáját.

Kinek van kedve itt megmártózni?

• Dzsungeltúra a kék után pedig jön a zöld, meglátogatjuk a dzsungel mélyén élő balinéz barátnőmet, aki elkísér minket egy sétára a vadonban, erről többet nem is írok előre. Családja kókuszolajat készít, így lehetőségünk lesz megkukkantani hogyan is készül a kókuszdió legfinomságosabb olaja.

Az életet adó kókusz…

• Természetes kozmetikum készítő workshop Bali növényeiből. Elviszlek téged Jasi barátnőmhöz, varázslatos kertje van neki, ahol megannyi gyógyító és szépítő növénnyel találkozhatunk, és ezekből szépen kotyvasztunk is természetes kozmetikumokat. Ha a fiúknak ez nem vonzó, ők kapnak egy kis kényeztető masszázst, a fotósok pedig alkothatnak mesés képeket a kertben.

Lótusz virága, az átváltozás és bölcsesség szimbóluma…

• Szakrális utazás. Ez a legnagyobb kedvencem, egy teljes napot Ketuttal fogunk tölteni, Ketut híres balián, azaz balinéz gyógyító, a legjobbak közül való, ezt bizton állíthatom.  A születésnapom napján ebben az évben a balinéz holdnaptár szerint fontos szakrális nap lesz, amit Ketuttal együtt kiválasztottunk a lélektisztító balinéz vízszertartáshoz, csodaszép helyszínt is választottunk hozzá, minden adott, hogy egy igazán különleges testi és lelki élményben legyen részünk. Onnan még folytatjuk szakrális útunkat, majd a napunkat egy közös meditációval zárjuk Ketut vezetésével.

a víz tisztít testileg és lelkileg…

• Napi meditáció ezt én fogom nektek tartani, mert imádom, különleges helyszíneket is válogattam hozzá, hol az óceánra néző teraszon, hol a parton a homokban a lemenő nap csodájával megtámogatva, hol a rizsteraszok szomszédságában… Olyan technikákat tanítok neked, amik a mindennapi életben is jól jönnek, hogy hazatérve megőrizd a “flow érzést”.

A létezés öröme…

• Yoga több nemzetközileg elismert jóga guru barátomat hívtam nektek óraadónak. Kathy (http://www.yogawithkathy.com/) az Iyengar jóga világhíres tanítója (Hong Kong, India, USA, Bali), irigylésre méltó formában van a hosszú-hosszú évek óta gyakorolt ászanáknak köszönhetően. Savitri (https://savitritalahatu.com/) pedig a Kundalini joga tudományába fog minket bevezetni, hatalmas szaktekintély, nemzetközileg is elismert indonéz kundalini jógaoktató. (Végig fogok fordítani az órák alatt, ha valaki nem ért angolul.) Figyelem, ez nem “jógatábor” a jóga is minket szolgál élményként segítőként, hogy jól induljon a nap, vagy, hogy átlépjünk egy elakadáson.
  • Beszélgetések lélekről, emberről és istenről sok-sok alkalom lesz arra, hogy megosszam veletek azt, a tudást, amit én kaptam Balitól, Vászolytól, a világtól elvonult éveimtől, és arra is lesz bőven lehetőség, hogy megoszd velünk azt, ami te vagy létezéseden, gondolataidon, nevetéseden, és akár a könnyeiden keresztül.

Az ima hatalma..

• Kényeztető balinéz masszázs az utazás során a testünk kényezteztetése sem maradhat ki, hatalmas vétek lenne kihagyni a finomságos balinéz masszázst, a mazzázságyon fekve élvezhetjük szellő hűsét és közben még az óceán kékjét is láthatjuk. Ezt egyből az érkezésünk másnapjára tervezem, hogy felfrissülhessünk a hosszú út után.

• Sarong ez ugyan nem programpont, hanem a balinéz népviselet egy része, az a kendő, amit maguk köré tekernek, szépségesebbnél szépségesebbek, egy ilyet kapsz tőlem ajándékba, mert sok hasznát fogjuk venni, ha be akarsz lépni egy templomba és a szakrális tevékenységeink során is szükséges öltözék lesz. Hazaviszed, és ha majd ránézel tódulni fognak a színes emlékeid a szürke télben, segít, én tudom.

a csodálatos égi színjáték…

• Opcionális programok a két hét végén lesz két teljes napotok, amikor azt csináltok, amit ti szeretnétek. A szállásunk Ubudban lesz, egy csoda helyen, közel a városhoz, bevethetitek magatokat az ubudi kézműves piacra kincsek után kutatva (kedvenc lelőhelyem), tudtok múzeumot látogatni, táncelőadást nézni, foglalhatok nektek egy időpontot Agunghoz a híres tenyérjóshoz (nagyon jó!). Akár benevezhettek egy raftingra vagy bringázhattok egyet a vulkán környékén, ebben mindben segítek nektek, ki mit szeretne. Ezeknek a programoknak az ára nincs benne a csomagban. (Félreértések elkerülése végett: a szállás ára benne van csak a különprogramoké nincs.)

Melasti beach…

Jöjjön a matek…

A csapatunk 15 fő lesz velem együtt se több se kevesebb.

A Bali utazás ára 850.000 Forint, amelyet fizethetsz egyszerre vagy több részletben.

Early Bird kedvezmény! Ha 2019. szeptember 25.-ig jelentkezel, akkor az út ára neked 799.000 Forint. 50.000 Forint kedvezmény!!!  Ezt még mind Balin tudod elkölteni, életre szóló emlékeket szerezve.

Az első részlet 250.000 Ft a jelentkezésed ennek befizetésével válik véglegessé.

A  második részlet 250.000 Ft a 2019. október 31-ig  kell befizetni.

A harmadik fennmaradó részletet pedig 2019. december 15-ig kell befizetned.

Ha ettől eltérő fizetési ütemezést szeretnél, mert neked máshogy jön ki a lépés, szólj megbeszéljük.

További 10.000 Forint kedvezmény, ha szeptember 25-ig befizeted a teljes út árát!!! Azaz a te árad 789.000 Forint!

Jelentkezz az info@skin-delight.com e-mail címen, a fizetést és a többi adminisztrációt megbeszéljük.

Jelentkezz most! info@skin-delight.com

Az út árában benne van

• a repülőjegy,
  • a szállás reggelivel
  • 4 alkalommal az ebéd vagy vacsora (összesen a két hét alatt)
  • a csoportos közlekedés Balin,
  • a programok amiket fent leírtam (kivéve az opcionális programok, és szabadidős tevékenységek),
  • ajándék sarong
  • ajándék SkinDelight szérum

Nincs benne:

• az étkezés költsége (ez alól van kivétel, van ahol benne lesz, de általában éttermekben, helyi warungokban eszünk, mindenki tud hitének és életmódjának megfelelően választani).
  • költőpénz, hozz, mert gyönyörű dolgokat tudsz venni

Jelentkezz az info@skin-delight.com e-mail címen, a fizetést és a többi adminisztrációt leegyeztetjük.

Ti bíztattatok ennek az útnak a megszervezésére, a novemberi út egy hétvége alatt betelt, a sok levél, amit azóta is kapok tőletek késztetett arra, hogy januári út is legyen. Biztos vagyok benne, hogy a januári út is hamar be fog telni, jelentkezz mielőbb, hogy te is részese lehess! Szándékozom meghirdetni további időpontokat is, a jelentkezésedkor megjelölheted, hogy neked melyik hónap lenne a legjobb.

Hibiszkus

FONTOS!

Az árat  magyar forintban határoztam meg, de ha az amerikai dollár vagy az indonéz rúpia árfolyamok elszállnak a magyar forinthoz képest, akkor szükséges lehet az utazás árán korrigálni, ebben az esetben jelentkezem, és előre tudni fogtok róla. Bízom benne, hogy nem lesz rá szükség.

A SkinDelight nem utazási iroda, az utat az Analit utazási iroda http://www.analit.hu/ segítségével  szerveztem (a személyes kapcsolatokon keresztül bonyolított programokat leszámítva). Köszönöm nekik, segítenek álmok megvalósításában.